Курс для початкового занурення в геймдизайн. Будемо створювати концепти, наративи, вивчати технічні можливості та працювати над ігровими інтерфейсами.
Відчуття, коли ти граєш в нову комп’ютерну гру і не можеш від неї відірватися — неможливо ні з чим порівняти. Коли продумані найдрібніші деталі та враховані всі можливі сценарії та кроки. Ваш ігровий досвід — зона відповідальності геймдизайнера. Саме він вміє відрізняти класну ідею від програшної. Передбачати, як вчинить гравець в ту чи іншу мить. Розуміти, як житиме гра та які завдання потрібно давати іншим членам команди на етапі розробки. Від нього залежить, чи буде гравець проходити гру до кінця чи видалить її після першої ж сесії.
Геймдиз не має права на помилку, але тим цікавіше. На курсі Game Design Beginning ми будемо вивчати повний цикл розробки ігор: від концепту до дня релізу. Зануримося у психологію користувача, маркетинг і LiveOps, розробку ігрових механік, наративний дизайн і побудову ігрових рівнів.
Курс розрахований на новачків, які хочуть отримати комплексні знання для старту в ігровій індустрії в ролі гейм/левел чи наративного дизайнера. Після курсу ви зможете з легкістю запаковувати ігрові проєкти: досліджувати ринок й потреби аудиторії, створювати концепти та інтерфейси, працювати над ігровими сценаріями тощо. Цей курс допоможе зробити перші, але впевнені кроки в гейміндустрії.
Кому підійде курс
- Новачкам, які хочуть отримати комплексні знання для старту в ігровій індустрії в ролі гейм/левел чи наративного дизайнера.
- Програмістам, які працюють в геймдеві, та хочуть отримати навички геймдизайнера, щоб створювати ігри в команді чи самотужки.
- Початківцям, які прагнуть навчитись розробляти ігри.
Необхідна підготовка
Базове знання графічних редакторів (Adobe Photoshop/Figma) для макетування.
Програма
- Оглядовий блок.
- Ігрові механіки.
- Ігровий наратив.
- Ігровий візуал.
- Ігрові інтерфейси та користувацький досвід.
- Ігрові рівні.
- Монетизація.
- Основи маркетингу.